Omdat ze veel deurwaarders aan haar deur hadden, hebben wij bij de uitgaande plaatsbeschrijving haar een papier laten tekenen dat zij haar adres direct zou veranderen naar haar nieuwe woonplaats.
Dit heeft ze niet gedaan. Vandaag moet er weer een deurwaarder aan de deur geweest zijn... en in de brievenbus vinden wij een brief
Volgens mij heeft zij haar adres niet veranderd. Hoe krijgen wij haar adres hier nu weg?
Dossiernummer : xxxxxxxx
Oplading en verkoop (nu vrijdag) !!!
Geachte,
Heden waren wij bij u ter plaatse. U was niet thuis.
U hebt nog 1 kans om te betalen. Gelieve mij zeer dringend te bellen !!!! (03/xxxxxxxxx)
Ik kom vandaag nog terug met slotenmaker en politie om tot oplading en verkoop van uw meubelen en goederen (onder beslag) over te gaan,ook als u er niet bent
Dank u,
De gerechtsdeurwaarder,
XXXXX
Wat moeten wij hier tegen doen? Want in de periode dat zij hier woonde (6maand) werd er 2keer een nieuw slot in de deur geplaatst door deurwaarders.
Hoe moeten wij nu ons eigendom beschermen tegen eventuele deurwaarders, die hier niet veel meer te zoeken hebben. Huurder is vertrokken, appartement staat voorlopig nog leeg. Binnenkort willen wij er ook nieuwe huurders in.
Wat moeten we nu doen?