Ik denk hiervan dat het vrijwel overeenkomt met hetgeen ik gesteld heb in mijn vorige posts; behalve dan dat de huurdersbond het zelfs niet nodig vind wat betreft het onderhoud van die tuin. Ik neem verder aan dat je hierboven in feite bedoelt "Daarbij komt ook nog dat ik de huisbaas niet binnen moet laten tenzij ik het echt wil" in plaats van mag.Daarbij komt ook nog dat ik de huisbaas niet binnen mag laten tenzij ik het echt wil. Deze heeft recht om 2x op het jaar op bezoek te komen tenzij er ernstige beschadigen zijn. Wat hier dus niet het geval is. Deze zou dus pas in oktober mogen terugkomen tenzij een vrederechter anders beslist.Wat denken jullie hiervan?
Een opmerking: Jurisprudentie leert dat 1 bezoek van de huisbaas door de meeste rechtbanken als voldoende beschouwd moet worden. Dus geen 2 bezoeken zoals de huurdersbond stelt. Maar ja als jij er geen bezwaar tegen hebt....
In feit is wat de huurdersbond je heeft verteld gewoon een bevestiging van wat je hier te lezen kreeg op het forum. Leuk toch ?