Eruit gezet worden

valerie_ella
Topic Starter

Eruit gezet worden

#1 , 28 sep 2015 14:12

Ik huur een woning van mijn vriendin haar opa haar moeder heeft de helft over het huis te zeggen en had mij toestemming gegeven ... Ik heb mijn domicilie er staan samen met mijn dochtertje van 6 nu wilt de opa mij eruit zetten binne de maand geen huurcontract aanwezig ... Is allemaal mondeling

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 28 sep 2015 14:42

Hmm, ik voelde meteen een verband met een ander topic bij het lezen van dit bericht en zowaar…

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 51#p386551

Maar de gebruikersnaam van de TS is wel dezelfde :?:
Ex-vriendin mag blijkbaar terug in haar woning.

mjers

#3 , 28 sep 2015 14:48

Dat meen je toch niet?
Ofwel is TS de flauwe plezante aan het uithangen of die ex zit op haar account. Wat ik weinig waarschijnlijk vind.

Zie link hierboven, alle info is daar reeds gegeven. Maakt niet uit van welke kant het verhaal bekeken wordt.

Mag een slotje op.

Reclame

valerie_ella
Topic Starter

#4 , 29 sep 2015 12:59

Nene het is idd de vriend we hebben alles bijgelegd met heeeeel veel praten .... Ik weet het kan inderdaad heel stom lijken maar beter terug goed dan met ambras .... En ze had inderdaad gezegd van via hier eens te horen want nu het terug goed is willen we het gewoon vriendelijk allemaal kunnen doen op de "juiste" manier zonder een hele zever met gerecht .... Ik wil absoluut ni moeilijk doen en heb een aangetekende brief verstuurd waarin staat dat ik mijn opzeg geef en op uiterlijk eind november zal vertrekken ...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 29 sep 2015 15:51

Opzeg aan wie?
Er was toch geen contract?

KJ86

#6 , 29 sep 2015 16:56

Ik weet niet of dat ze meeleest maar eigenlijk moet je wettelijk gaan samenwonen (dat kan door als koppel een verklaring af te leggen op de gemeente). Zodra dat dit in orde is, kan ze u en uw dochter niet zomaar op straat zetten. De gezinswoning is vanaf dan beschermd. Als je feitelijk samenwoont zoals nu het geval is, ben je eigenlijk haar speelbal!

valerie_ella
Topic Starter

#7 , 29 sep 2015 17:00

Wettelijk samen wonen gig niet ze heeft me daar eigenlijk mee geholpen want ben al een tijdje werkloos en anders verloor ik men dop en had ik niets meer zij was hier renovatie werken aan het uitvoeren en ging nadien hier komen inwonen was geplant

Terug naar “Huren”