Huurder met overlast

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Huurder met overlast

#16 , 05 dec 2015 12:29

Als verhuurder hoef je hier helemaal niet in tusen te komen. Het zijn de klagers die naar de rechtbank moeten stappen, en niet de verhuurder.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002

#17 , 06 dec 2015 19:33

Probleem is dat, zo lang hij zijn huurovereenkomst correct naleeft, u helemaal niets te willen hebt, en als u hem er voortijdig uitzet, u waarschijnlijk nog schadevergoeding gaat mogen betalen ook. Uw quote "(cannabis is niet per se illegaal)," klopt overigens niet. Ik zou dit zo veel mogelijk aan de politie overlaten, wat niet betekent dat u de klachten niet mag inzamelen en de boel coördineren. Succes!

Lanox

#18 , 07 dec 2015 16:57

Ik betwijfel of u zelf veel kan ondernemen. Laat de buren eens contact opnemen met de milieudienst van de gemeente vanwege ongedierte.

Reclame

artemis

#19 , 07 dec 2015 17:03

Ik betwijfel of u zelf veel kan ondernemen. Laat de buren eens contact opnemen met de milieudienst van de gemeente vanwege ongedierte.
Dan gaan die zeggen dat je dat zelf moet bestrijden.

Lanox

#20 , 07 dec 2015 17:08

Dan gaan die zeggen dat je dat zelf moet bestrijden.
Hoe kom je daar nu bij? Geen enkele milieudienst gaat je adviseren om enkel de gevolgen aan te pakken en de bron ongemoeid te laten.

Xenophon
Juridisch actief: Ja

#21 , 08 dec 2015 09:08

Politie contacteren, het verhaal van die cannabisgeur doen, uitleggen dat het volgens de andere bewoners dag en nacht een komen en gaan is en u vreest dat er in uw appartement wordt gedeald. Die vliegjes zijn overigens typisch voor een amateurplantage waar het substraat te nat wordt gehouden, hij zal geen groene vingers hebben.

U kan erbij zeggen dat u dit enkel hebt van 'horen zeggen' van de buren en dat de huurder wel stipt betaalt. Indien ze hem dan door de computer jagen en al een veroordeling voor handel vinden dan zal het niet lang duren voordat men de boel in de gaten begint te houden.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Huren”