ingang appartement via keuken - brandveiligheid

sloeberken

Re: ingang appartement via keuken - brandveiligheid

#106 , 09 dec 2015 23:16

Is alles niet ironisch.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon

#107 , 10 dec 2015 08:00

Neen, zij willen niets op papier en ja dat is een risico. Ze vragen ook om discreet te zijn naar volgende huurders. Ik bedoelde de vorige post ook ironisch.
Errare humanum est, perseverare autem diabolicum.......

U gaat krijgen wat u verdient.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

chantika

#108 , 12 dec 2015 09:42

Kwispel, onlangs zag ik op het net een woning te huur ook gas en water inbegrepen. Ik dacht direct aan jou pand. Maar kan natuurlijk niet, was boven een winkelpand en niet boven een horeca zaak. Maar ik wil je toch eens meegeven dat er ook regels bestaan voor het plaatsen van een zoekertje voor het verhuur van een woning. Zo maar een tel nummer opgeven in de plaats van een adres mag dus niet. Ook verplicht een EPC opgeven.

Zie http://www.vlaanderen.be/nl/bouwen-wone ... n-woningen

Tip laat het plaatsen van de advertentie zeker over aan de eigenaar, zo heb je ten minste een bewijs dat je een opzeg gegeven hebt. En kan je niet beboet worden voor het verstrekken van verkeerde informatie.

Voor de advertentie die ik zag ga ik zeker klacht indienen. EPC is niet vermeld en het betreft volgens mij ook een duistere zaak. Onafgewerkt konijnenkot. Zou niet graag hebben dat daar morgen 10 vluchtelingen in gaan wonen.

Reclame

kwispel
Topic Starter

#109 , 12 dec 2015 12:58

Bedankt, hoe ga jij klacht indienen?

Ik kan me nu al voorstellen wat het gaat zijn, vinden zij iemand tegen februari, geen probleem, maar is er tegen dan niemand gevonden, denken die uiteraard enkel aan geld.

Is er een reden waarom ze gangbare sites als immoweb mijden en via tweedehands gaan? Ik kan me hier voorstellen dat de volgende huurder ofwel vluchteling ofwel tienermoeder ofwel iemand is in zwakkere sociale positie. Het is jammer dat daarvan wordt geprofiteerd.

Xenophon

#110 , 12 dec 2015 13:08

U verstaat dan ook zeer goed de kunst om in plaats van het brede, effen, goedverlichte juridisch correcte pad dat naar een veilige conclusie voert en door iedereen hier aangeduid wordt, het kleine, onverlichte hobbelige wegje te kiezen dat linea recta naar het moeras voert.

En dan maar jammeren en klagen dat u uitgezogen wordt....ik herhaal het, als (wanneer) dit hier de soep indraait: u heeft het zelf gezocht. Bespaar ons ook de uitleg over sociaal zwakkeren en tienermoeders indien u blijkbaar zelf bereid bent dat krot op iemand helpen af te schuiven zolang u er maar afraakt....
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

sloeberken

#111 , 12 dec 2015 13:11

Is al 100 keer gezegd, geeft u opzeg met een AS, als jij er weg bent zijn het geen zorgen meer voor u.

Hoogtijd voor een slotje.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#112 , 12 dec 2015 13:12

Denk dat deze story lang genoeg geduurd heeft.
Kwispel u hebt hier al meerdere malen in deze post de juiste antwoorden gekregen hoe te handelen en hoe te reageren.
Laat nog even staan maar anders mag voor mij ook een slotje.

Kwispel lees deze topic haal de juridische adviezen eruit pas ze toe voor uw eigen bestwil.

.....en dus slotje

Terug naar “Huren”