Eerst even dit: je hebt nog steeds niet gezegd waarover die discussie/betwisting over de alg. onkosten dan wel over gaat. Ook weten we niet hoe die bijdragen in de alg. onkosten vermeld worden in je huurcontrakt. Dit terzijde gelaten:
....zoals u betaald maar de 2de of de 4 de van de maand , ik heb een doorlopende opdracht op de bank en deze op 31 van de maand ?? wat nog allemaal
Op dat punt hebben ze geen poot om op te staan. Immers U betaalt reeds 36 maanden "stipt" rond die 3e of 4e van de maand. Juridisch gezien zou dit als een soort stilzwijgend akkoord kunnen beschouwd worden vermits ze er nu pas na al die tijd mee afkomen. Hiermee bedoel ik niet ze dat niet op een bepaald ogenblik kunnen eisen dat U op de 1e van de maand betaald. Of ze dat van een vrederechter zouden kunnen bekomen hebben is zeer twijfelachtig. U betaalde rond de 2e. Dat is pure muggezifterij.
Zoals voordien schreef ik dat ik de originele plaatsbeschrijving heb en het copie ook ik vergat hem terug te geven en ze vroegen er niet om ; maar ik schilderde de kinderkamers in felle kleuren , moet ik die terug wit zetten ?? het was een lelijk grijze papiier
Ik hoop dat je dat niet gezegd heb dat je die originelen in je bezit hebt. Ik had ze als ik jou was reeds lang vernietigd, ook jou origineel ! Spreek er met geen woord over en laat ze gerust een nieuwe plaatsbeschrijving maken. Bij vergelijking vinden ze de eerste niet en zullen ze zeer verveeld doen. Aldus moet je ook niets doen zoals terug in het wit zetten enz..
En hoe het best eruit gaan , dus een As schrijven voor 1 okt 3 maanden vooropzeg geven ? mijn huurcontrat is van 1/9/2005 dus nu 3 jaar
voor de rest heb ik 2 hoekjes waar de kat wat heeft gekrabt , ik zette daar zelf reeds houten plankjes op .
Ik zou er zonder last uitwillen, mijn nieuwe eigenaar dus de advocaat, en vrienden, zal mij wel helpen als ze lastig doen maar toch zeer onzeker .....
groetjes
Je moet voor niets bevreesd zijn, zonder last uitgaan dat betwijfel ik, maar daar hoef je je niets van aan te trekken. Persoonlijk zou ik er zelf nog genoegen in nemen ook, zoals een advokaat genoegen kan nemen in een zaak die hij verdedigd.