handelshuur opgezegd, twee belemmerende affiches aan voorruit

doug78
Topic Starter

handelshuur opgezegd, twee belemmerende affiches aan voorruit

#1 , 07 jan 2017 19:45

Ik heb voor mijn handelszaak de huur correct opgezegd , namelijk 6 maanden voor het verlopen van de eerste termijn van 3 jaar. De huisbaas heeft mij gemaild dat hij de opzeg goed ontvangen heeft. Nu, het betreft een smal pand met vooraan een betrekkelijk smal raam/etalage. Daarop staat met belettering wat wij allemaal doen. Er zijn nu echter twee storende affiches van 'te huur ' geplaatst met rondom zo van die roodwitte afzettape geplakt tegen het raam. Pal op de naam van de zaak. Kan dit zomaar ? Hij deed dit al meteen de eerste dag vanaf hij die brief ontvangen had. Ik moet hier wel nog bijna 6 maanden mijn brood verdienen ...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 jan 2017 20:05

Verhuurder mag kenbaar maken dat het pand te huur staat, echter op een niet storende wijze. Hij zou ook een dubbel bord loodrecht op de gevel van de verdieping kunnen hangen

Reclame

Terug naar “Huren”