Op 18-01-2007 komen 2 dames elk een appartement huren respectieflijk voor 650 en 700 Euro/maand tegen 01-03-2007 en ondertekenen hierbij een voorlopige huurovereenkomst en betalen elk een voorschot hierop van 250 Euro.In deze overeenkomst is vermeld, indien de volledige huurwaarborg van 3 maanden niet betaald is voor 1-02-2007 de huurovereenkomst vervalt. Op basis hiervan laat ik na 1-02-2007 de afwerking van het de appartementen stopzetten daar ik van plan was de appartementen te eerder te verkopen i.p.v verder te verhuren , zodat de eventuele kopers inzage kunnen hebben in de materialen voor verdere afwerking. Op 14-03-2007 ontvang ik van de huurders na herhaaldelijke telefonische aanmaning een schriftelijke opzegging van beide huurovereenkomsten. Op 21-06-2007 laten de huurders door een Deurwaarde vaststellen dat de appartementen niet afgewerkt zijn, zonder dat deze Deurwaarders zich kenbaar maken en zonder dat ik een verslag hiervan heb ontvangen (=huisvredebreuk).
Zij stappen beide naar de Vrederechter en eisen elk 6 maanden huur schadevergoeding . De Vrederechter veroordeelt mij tot betaling van elk 1 maand huur schadevergoeding +interesten, gerechtskosten, RPV advokaten huurders, teruggave van de betaalde voorschotten elk 250 Euro. (totaal 2427,5 Euro)
Moet ik tegen het vonnis van de Vrederechter in beroep gaan bij hogere rechtbank en welke kans geeft u mij om deze zaak in hoger beroep te winnen?