Huurcontract getekend , kan iemand mij zomaar buitenzetten?

Darknesangel25
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Huurcontract getekend , kan iemand mij zomaar buitenzetten?

#1 , 25 sep 2017 19:21

Hallo ,
Eergisteren heeft mijn vriend zichzelf gestoken in zijn buik en moest meteen geopereerd worden , nu komt zijn moeder en zus mij uit huis zetten en hebben mijn huissleutels ingenomen en zeggen ze dat dat op vraag van de politie is , kan dat zomaar of klopt dit niet ? Waren aletwee pas verhuist en onze domicillering was van beide nog niet verzet maar wel samen het contract getekend met beide namen erop , kan zei mij zomaar buitengooien ? Sta nu met kind op straat....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 25 sep 2017 19:43

Kan helemaal niet...het huis is niet van hun vermoed ik.
Er is een huurcontract wie is de verhuurder?

Als de politie niemand in het huis mag - gezien plaats delict - zal dat bevel uitgaan door de onderzoeksrechter en uitgevoerd door de politie.
Te merken op bv de zegel die op voordeur huis of appartement wordt gelegd is tegenwoordig een speciale tape.

Als die familie niets met het huis te maken heeft is dat op zijn minst al diefstal van sleutels
Ga direct naar de politie en leg de situatie uit.
PS heeft uw vriend een sleutel mee naar ziekenhuis?

mava105

#3 , 25 sep 2017 20:02

Laat onmiddellijk de sloten veranderen zodat ze niet binnen kunnen.
Werd de domiciliëring reeds aangevraagd aan de gemeente?
Van wanneer is het huurcontract ingegaan?

Reclame

Terug naar “Huren”