Blad aan venster huurappartement :' eieren, vlees,...te koop'

denlowie
Juridisch actief: Nee

Re: Blad aan venster huurappartement :' eieren, vlees,...te koop'

#16 , 13 nov 2017 16:37

Een andere vraag is wie koopt nu vlees bij zo iemand op een appartement, mij niet gezien hoor!
Iemand die ook liefst halal voedsel wil :shock: ?
Ja ook zo iets.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21

#17 , 13 nov 2017 17:02

Iemand die ook liefst halal voedsel wil :shock: ?
LOL, doodziek van de salmonella, maar 't was tenminste halal. :lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

smart
Topic Starter

#18 , 15 nov 2017 08:10

Ja, in de HO staat dat het app enkel dient voor bewoning, niet voor handelspraktijken.

Reclame

Gebruiker21

#19 , 15 nov 2017 09:05

Ja, in de HO staat dat het app enkel dient voor bewoning, niet voor handelspraktijken.
Dan zou je dit voor de vrederechter kunnen brengen. Maar het zal waarschijnlijk veel efficienter zijn door gewoon het FAVV en de FOD economie in te lichten. Handeltje zal snel stopgezet zijn, en jij hoeft er verder geen moeite meer in te steken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Huren”