Te warm in bejaardenwoning

Desire
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Te warm in bejaardenwoning

#1 , 31 jan 2018 20:33

Ik ben een 64 jarige invalide en huur sinds 9 jaar een 55 plus woning van een sociale verhuurmaatschappij. Ik heb de woning niet mogen bezichtigen voor ik ze huurde en kreeg pas een sleutel na betaling van borg en huur. Het is dus een dakappartement en in de zomer word het hier met periodes 37 graden. Door mijn gezondheidstoestand die verslechterd is dit niet meer houdbaar. In de winter waait het door de keukenkakeukenkasten en stopcontacten. Ik heb een nieuwe woning aangevraagd maar ik moet jaren wachten en krijg ook om medische redenen geen voorrang. Kunnen ze mij hier zomaar laten zitten in deze toestand. Tot ik een beroerte krijg zeker. Ik vin dit crimineel.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 31 jan 2018 21:39

Pragmatisch blijven: als je onder de marktprijs huurt gewoon een dikke duizend euro geven voor een airco als je een buitenunit kan plaatsen die de buren niet hindert. Veel appartementen (ook op de privemarkt) zijn loeiheet in de zomer ;-(. Buitenzonwering kan ook helpen.

asperger
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2018 21:49

"In de winter waait het door de ... stopcontacten"

Blijkbaar heb je een contract voor groene energie uit de windparken op de Noordzee.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Huren”