tuin verhuren

JoshBE
Topic Starter

tuin verhuren

#1 , 03 jul 2018 22:29

hallo!

mag ik zo maar een deel van mijn tuin verhuren ( mijn eigendom )
zoja moet ik dat geld dat ik ontvang enz aangeven of hoe zit dit in elkaar?

Mvg
Josh

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 jul 2018 09:07

Je mag uw tuin verhuren en je moet dat niet aangeven aan de fiscus. Je wordt nl al belast op uw woning met tuin via belastingaangifte en KI

Gebruiker21

#3 , 04 jul 2018 09:26

Je mag uw tuin verhuren en je moet dat niet aangeven aan de fiscus. Je wordt nl al belast op uw woning met tuin via belastingaangifte en KI
Maakt die tuin geen deel uit van de "enige en eigen woning"? Als het om een tweede woning zou gaan, zou het inderdaad volstaan om het KI in te geven in vak Vak III van de personenbelasting. Maar wat met de eigen tuin? Ik ben er niet zo zeker van dat de TS helemaal niets moet doen daarvoor...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

LennieK

#4 , 04 jul 2018 09:58

Tis ook te zien wat er moet gebeuren in die tuin he. Als het is om te tuinieren zie ik minder obstakels dan wanneer het bijvoorbeeld zou zijn om te logeren in het tuinhuis of feestjes te organiseren...

Terug naar “Huren”