Ik denk wel dat mava het zo bedoelde# 3 Maar dan kan hij terug in de slaapkamer. En als het een kastje met sleutel is; dan in weer hetzelfde.
Een kastje plaatsen met glas welke men moet inslaan om de sleutel te nemen, dan is er een bewijs.
Dacht ik ook al aan! Ik denk dat ik dit zal doen in combinatie met het idee van mava105! Bedankt voor de input!Camera plaatsen in uw kamer?
Geniaal, hier had ik zelfs nog niet aan gedacht! Een hele gemakkelijke, goedkope oplossing!! Dank u voor de hulp!Een afsluitbaar sleutelkast naast uw kamerdeur hangen, met daarin een dubbel van uw sleutel
Cilinder met noodopening kopen. Dan kan je de sleutel erop laten zitten.Wel ervoor zorgen dat als je slaapt, je de sleutel niet laat zitten aan de binnenkant, anders kan je huisgenoot de deur nog niet opendoen in geval van nood en je ook niet wakker maken!
Er zijn al stoten gebeurd door sleutels die aan de binnenkant zaten. Ik heb zo, heel lang geleden, nog mijn ouders buiten gesloten. Die hebben een ruit moeten inslaan om binnen te raken, want ik sliep zo vast dat ik geen bel hoorde :p