Regels+wetten voor kantoorverhuur aan Europees buitenlands bedrijf

TeamVilla
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Regels+wetten voor kantoorverhuur aan Europees buitenlands bedrijf

#1 , 04 dec 2020 19:06

Voor een kantoorpand is er een geïnteresseerd bedrijf uit het Europese buitenland. Aan welke wetten moet dit bedrijf voldoen en welke stappen en documenten zijn nodig?
Waar moet de verhuurder op letten en hoe kan hij dit het meest handig en wettig aanpakken?
Zijn er documenten die hij beter van het bedrijf kan vragen?

Hartelijk dank!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39723
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 dec 2020 20:34

Kijk al eens op een site inzake verhuur aan expads in BE - en buitenlandse firma's (zonder en met bedrijfszetel in BE)
Gespecialiseerde boekhouder / advocaat kunnen helpen met opstellen van de contracten.

TeamVilla
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 dec 2020 22:20

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb uiterraard al gezocht, maar ik kom steeds bij nl-sites, verhuur van woonverblijven of 'gewone' zakelijke verhuur.

Wat ik zoet is specifiek informatie over wetten, regels en 'goed-om-te-weten' voor kantoor verhuur aan buitenlandse bedrijven. Heeft iemand misschien een link, zoektermen of namen waar ik informatie kan vinden?

Reclame

Terug naar “Huren”