Schade door huurders

Yarini
Topic Starter

#16 , 08 dec 2008 08:36

Beste J.De moor, alvast bedankt voor uw uitgebreid antwoord.

Bij de vorige huurder is bij aanvang van het contract een plaatsbeschrijving gebeurd dmv een expert. Bij zijn uittreding was de schade héél miniem en deze laatste was akkoord dat ik een klein deel van zijn waarborg afhield om deze te laten herstellen. Omdat de huidige huurders zo snel mogelijk het appartement wouden betreden en geen tijd hadden om een afspraak te maken met de expert voor de plaatsbeschrijving hebben we enkel de plaatsbeschrijving overgenomen.

Als ik het formulier lees op de site van het vredegerecht zie ik onderaan dat er een woonattest dient binnengebracht te worden van beide partijen. Maar ik kan toch geen woonattest afhalen op de gemeente voor iemand anders zonder eventuele volmacht? Hoe kan ik dan een woonattest bemachtigen van mijn ex-huurders?

Wat is een "akte van loonoverdracht"?

En wat kan je doen als je een kopie hebt van de loonfiches? Ik heb een kopie van hun loonfiches.

Alvast hartelijk dank voor de nuttige inlichtingen en met vriendelijke groeten,

Ilse

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”