#18 , 06 apr 2011 12:40
heerlijk. vandaag een aangetekend schrijven van tegenpartij gekregen waarin ze me beschuldigen van het opgeven van een vals adres in mijn verzoekschrift. ik vraag me af waarom ik een attest van woonst dien toe te voegen, attest dat overigens werd afgeleverd op datum van indienen verzoekschrift en met vermelding van het nieuwe adres als zijnde het officiële. het verzoekschrift vermeldt ook dat adres, geen idee waar ze het halen. en uiteraard weer de gebruikelijke uitleg over onderlinge afspraken en een hele blabla, onderlinge afspraken die ik nooit schriftelijk bevestigd heb.
ook nog wat klachten over post die niet zou zijn toegekomen op hun oud adres, 't zal me worst wezen eigenlijk, wie verhuist moet zijn adreswijziging maar zelf zien te regelen. als de postbode de naam van de bestemmeling niet meer op de gebruikelijke bus ziet staan, maar een andere, lijkt het mij logisch dat hij de post terugstuurt. mij beschuldigen van het achterhouden van post lijkt me niet echt netjes. die mens doet gewoon zijn werk, 'k ben blij dat er toch iemand bij biepoowst dat doet.
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.