Je kan haar dan ook ineens vragen het bedrag aan te zuiveren in vergelijking met de huidige huurprijs...
Verklaar u nader...op grond waarvan kan ik een hogere huurwaarborg eisen?
Maar het wordt nog straffer!!!! Nu komt ze aandraven met een kwitantie van de huurwaarborg voor het eerste huurkontrakt. Ze eist van mij de terugbetaling ervan. Hoe kan ik nu nagaan of mijn vader 23 jaar geleden al dan niet de waarborg terugstortte? Daarvan zit niets in de administratie van mijn overleden vader. Trouwens helemaal niets meer van dat oude kontrakt. Trouwens dat is toch allemaal reeds meermaals verjaard?
En wat betreft het tweede kontrakt dat nog loopt wordt het nog veel straffer. Dat kontrakt vermeldt dat de HUURDER een waarborg zal stellen op een geïndividualiseerde rekening. Maar huurder kan mij niks van bestaan van dergelijke rekening voorleggen....en ook in administratie van vader zaliger zit er ook niets dat op het bestaan daarvan wijst. En ze kan me ook geen enkele vorm van kwitantie tonen.
Bijgevolg meen ik dat ze nu intrest vraagt op een niet gestorte huurwaarborg...en moet ik HAAR in gebreke stellen wegens niet voorzien in de kontraktuele waarborg....