wasmachine in studio plaatsen

KJ86

Re: wasmachine in studio plaatsen

#16 , 08 mei 2014 17:39

Dan zal het meer te maken hebben met de afstand tussen de bevestigingspunten. honderden meters !!!!
Mava heeft gelijk, er werd vroeger echt verschil gemaakt in temperatuurbestendige PVC en niet temperatuurbestendige.

Smelten doet dat uiteraard niet, maar wel vervormen.
Onherstelbaare schade dus, die door toedoen van de huurder is aangebracht waarvoor hij of zij dan aansprakelijk gesteld kan worden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 08 mei 2014 19:59

Dan zal het meer te maken hebben met de afstand tussen de bevestigingspunten. honderden meters !!!!
Spijtig dat al ik 10 jaar op pensioen ben. Als beheerder van ongeveer 1200 horecagebouwen in Vlaanderen heb ik echt wat meegemaakt hoor. Ik had vele foto's hier kunnen plaatsen om te tonen hoe een pand er soms uitziet na de doortocht van bepaalde huurders. Dat waren doorgebogen leidingen door warm water nog de minste van.

tira00

#18 , 08 mei 2014 22:31

Mijn afvoerbuis van het wasmachine komt eerst in een rechtstaande plastieken buis voor het in de grond verdwijnt.
Volgens mij is dat hetzelfde materiaal als de afvoer van mijn keuken of bad (heb het zelf geplaatst, kan het weten) Dan zou die afvoer in mijn keuken ook moeten smelten als ik volle bak het warm water laat lopen. Alles is nog in prima staat na 30 jaar.
Sorry, onzin

Reclame

Terug naar “Huren”