Huisdier (kat) in huurappartement

sloeberken

Re: Huisdier (kat) in huurappartement

#16 , 14 aug 2015 10:30

Een provocerende clausule in een huurcontract opnemen (verbod op huisdieren) zal nooit tot een goede relatie tussen verhuurder en huurder bewerkstelligen. Goede afspraken maken, zal een veel beter resultaat opleveren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 14 aug 2015 11:55

Indien uw enige reden van bezoek op dit JURIDISCH forum is uw gal te spuwen aangezien u het niet eens bent met hoe de wetgeving op nationaal en Europees niveau wordt toegepast?

Geen probleem.

sloeberken

#18 , 14 aug 2015 11:56

Ronduit uitdagende reacties zoals hier gedebiteerd door ene Turaki zijn er mede oorzaak van dat sommige potentiele verhuurders niet meer wensen te investeren in betaalbare huurpanden.
Ik ben er volkomen gerust in ...
Indien bepaalde individuen menen een vooraf overeengekomen clausule met de voeten te moeten treden, zich beroepende op een of andere juridische uitspraak die ingaat tegen de wensen van de overgrote meerderheid van verhuurders (het huurpand is in vele gevallen hun appeltje tegen de dorst), zal ik er wel voor zorgen dat mijn belangen door dat soort mensen niet lang zullen geschaad worden en dan niet op een achterbakse wijze zoals door dezelfde gesuggereerd.
Je zal ook niet onder al de vorige uitspraken, van vrederechters en rechtbanken van eerste aanleg onderuit komen.
Ik heb liever een huurder met een huisdier, dan iemand die het pand verwaarloost of niet betaald.
Denk dat je u frustraties zelf in de hand werkt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Huren”