onvergunde woning huren (met problemen tot gevolg)

KJ86

Re: onvergunde woning huren (met problemen tot gevolg)

#16 , 20 nov 2017 19:13

een document van de stad dat het pand onvergund verbouwd is. Men heeft wel een aanvraag gedaan om het pand (dit was vroeger een winkel) aan te passen tot kangoerou woning, maar hier hebben ze een negatief advies over gekregen wegens zorgen voor de ruimtelijke ordening en ze hebben de aanvraag ingetrokken
Overtreding is al vastgesteld

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Maarten_Creemers
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#17 , 20 nov 2017 20:02

Overtreding is vastgesteld en mijnheer verhuurt gewoon verder? ben je daar zeker van? en kan ik dit ergens opvragen om op het vredegerecht op tafel te gooien?

mava105

#18 , 20 nov 2017 20:25

Informeer eens bij de bouwdienst van uw gemeente, en laat de overtredingen op papier zetten. Daarmee kan je naar de VR

Reclame

Maarten_Creemers
Topic Starter

#19 , 20 nov 2017 21:45

ik heb al een schrijven van de stad dat er een bouwvergunning aan is gevraagd maar dat deze is ingetrokken. toch woon ik er.

dat papier is ook in handen van mijn advocaat, dus hij zal er wel wat mee doen vermoed ik :-)

Terug naar “Huren”