huurder

dreamer
Topic Starter

Re: huurder

#31 , 01 sep 2010 10:49

geachte,

we zijn vandaag 1 september en hebben niks meer gehoord nu betreft volgende de keuken is nog steeds niet vernieuwd alsook zijn er meerdere mankementen waarvan ik de huis baas al in juni in de az op de hoogte gebracht heb wat kunnen we hier tegen nu doen aub, de keuekn is volledig rot en hangt vastgeplakt met ducktape alsook de ramen sluiten niet meer goed en de stopcontacten laten de wensen over

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#32 , 01 sep 2010 12:08

Probeer de eigenaar eens op te roepen in verzoening bij de vrederechter. Kost weinig of niets. Hij is echetr niet verplicht om te komen, maar het naar hem toe alleszins al een stevig signaal.

dreamer
Topic Starter

#33 , 01 sep 2010 13:12

ja mava,

maar zoals je gelzen zult hebben is die dus tot niets bereid we moesten er normaal gisteren uit maar de opzeg was te laat en op az van juni heeft die niet gereageerd en we betalen nog steeds de volledige huur

Reclame

Vandebos

#34 , 01 sep 2010 13:32

Maandje geduld hebben. Op die wijze is de overgang naar een 3-6-9 onbetwist. Dan weer in de pen kruipen... laatste verzoek etc etc... anwoord biinen de 2 weken etc etc anders woningdienst en vredegerecht...

dreamer
Topic Starter

#35 , 01 sep 2010 15:07

oke vandebos dit zullen we doen bedankt voor je antwoord fijne dag en spreek je dan weer binnenkort

dreamer
Topic Starter

#36 , 17 mar 2011 12:00

geachte,

hier ben ik dan nog eens met een stand van zaken

wat betreft onze keuken tot op hyeden nog steeds geen nieuwe wat betreft de mazout we zitten aan hoog vervruik en ondertussen is de mazoutbrander afgekeurd wegens te hoog co2 en verbruik, deze attesten heb ik allemaal van afkeuring alsook al aangetekend en gewoon bezorgd aan de huisbaas maar tot op heden nog steeds geen nieuws ontvangen of veranderingen maar ondertussen blijven we 800 euro huur betalen en zitten we sedert gisteren zonder mazout pas 10 januari 2000 liter ingedaan dus nu doen we een 1000 liter per maand op dit is allemaal niemeer bol te werken zo heb bijgehouden en zitten op 14 maanden aan 14000 liter al op de duur gaan we werken enkel voor de mazout, word er nog geleverd indien de brander afgekeurd is en is dit een oplossing om binnen twee maand weer 2500 euro zomaar kwijt te zijn door het hoge gebruik ten einde raad

Vandebos

#37 , 17 mar 2011 12:20

Dan is het 5 na twaalf voor een definitieve ingebrekestelling om vervolgens het vredegerecht en de woningdienst in te schakelen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#38 , 17 mar 2011 12:24

Deze zaken had je beter van in het begin vermeld.
PS je hoeft de sleutels van jullie slot niet af te geven maar plaats gewoon het oude slot terug ( als dat kan)

dreamer
Topic Starter

#39 , 17 mar 2011 17:39

wat nu te doen met mazout in huis halen of niet weet iemand of er geleverd word als de brander afgekeurd is, alsook heb telefonisch contact gehad met de huisbaas en die zou me vanavond terug bellen, want die moest bespreken met zijn broer wat ze zouden doen dus heb vermoeden dat ik geen telefoon ga krijgen pffffffffff wat een miserie allemaal

Vandebos

#40 , 17 mar 2011 19:33

Hou het eenvoudig, deze avond na 20.00 geen telefoon --> u belt en deelt hem mee dat hij u ofwel ten laatste tegen morgenavond 18.00 laat weten wanneer binnen de twee weken de brander wordt vervangen of dat u anders maandagochtend de woningdienst inlicht om de bewoonbaarheid van het pand te laten controleren en u op hun kosten een rechtzaak start bij het vredegerecht om hen te verplichten tegen dwangsom de brander te laten vervangen.

dreamer
Topic Starter

#41 , 18 mar 2011 07:38

geachte

gisterenavond geen telefoon meer gehad van de huisbaas, heb toen zelf gebeld kreeg als antwoord heb nog niet met mijn broer gebabbeld ik ga da nu doen en bel je op maar natuurlijk weer geen telefoon, ik heb hiervoor op het werk drie dagen familiale genomen nu want kan moeilijk in de kou blijven zitten

dreamer
Topic Starter

#42 , 18 mar 2011 19:35

zoals
ik dacht juist gebeld naar de huisbaas maar die telefoon rinkelt 10 keer en dan antwoordapparaat dus dit zegt weer genoeg en geen leverancier wil nog leveren voor gevaar van brander dus ja zitten we mooi hier

dreamer
Topic Starter

#43 , 18 mar 2011 19:40

juist terug telefoon gehad van de huisbaas , hij kwam met het verhaal dat hij mijn nummer ging geven aan de chauffage man dat die zo snel mogelijk langs kwam dus ben benieuwd maar weer eens

Vandebos

#44 , 18 mar 2011 21:21

Kent u de chauffagist in kwestie? anders morgen eens zelf bellen...

dreamer
Topic Starter

#45 , 19 mar 2011 09:27

nee een chauffage man zou langs komen maar wie of wanneer geen idee

Terug naar “Huren”