Persoon laat zich echter domicilieren op het adres vermeld op het contract, maar verblijft dus in een andere kamer op hezelfde adres.
Na enkele maanden zie ik dat er veelvuldig brandplekken zijn gemaakt door zijn bezoek en hemzelf , confronteer hem hiermee en hij wenst dit te betalen.
Ik wil dit op schrift zetten als volgt
Bovenaan datum en gemeente
Vervolgens ´Bij deze verklaar ik , naam + voornaam van de huurder , woonachtig straat +adres/kamernummer + postnummer +gemeente waarop hij nu verblijft dat mijn bezoek brandplekken heeft gemaakt op de vynil. De kosten ter vervanging van de vynil wens ik te vergoeden.
Gelezen en goedgekeurd + handtekening
De tekst wordt getypt en door hem gehandtekend met de vermelding gelezen en goedgekeurd.
Ik gebruik specifiek het woord woonachtig omdat hij op dat adres verblijft.
De schade is van die omvang dat wel degelijk de vynil vervangen dient te worden. Veroorzaakt door slechtgerolde sigaretten.
Ik weet dat dit een foutje van mij was, maar zolang als alles goed gaat wil ik zoveel mogelijk de schade beperken.
Wat indien ik het contract later niet wens te vernieuwen, kortlopende 1-jarige contract. Dien ik dan de aangetekende brief te versturen naar het adres waar hij verblijft of het adres vemeld op het contract?
Karl