@ JohnD, al drie jaar is mijn huurder constant achter met betalen ofschoon de huur 158 euro per maand hoger zou zijn mocht ik de wettelijke idexeringen toegepast hebben. Een spreiding van de OV heb ik niet gekregen en ik zal binnen een paar dagen rood staan op de bank. Ik ben uw eenzijdige berichtgeving kotsbeu.
Indien U mijn posts al eens goed leest zal U vaststellen dat mijn "berichtgeving" (woord dat Uzelf uitgevonden hebt neem ik aan om een post in een forum te verwoorden) niet steeds eenzijdig is.
En wat die huurder die konstant achter staat in uw geval, te maken heeft met het onderwerp dat hier behandeld word begrijp ik niet.
Gelieve uw onaangepaste opmerkingen dus voor Uzelf te houden of indien U het dan toch niet kan laten, hoogstens een dergelijke opmerking te plaatsen indien zij past in het kader van het onderwerp dat behandeld word.
Verder raad ik U aan U aan de regels van het forum te houden wat betreft de welvoegelijkheid van uw uitdrukkingen, zoals de meesten hier op het forum trouwens doen.
Voor persoonlijke scheldtirades...
[Knip...,Lex]
Verder vind ik het gevoelloos en schandalig dat U niet begrijpt dat ik hier enkel om wat meer begrip vraag vanwege de verhuurders in het algemeen die idd soms vergeten dat ze met families/gezinnen/mensen te doen hebben in hun zakelijke transacties.
En last but not least zou ik, wat betreft uw huurder, moest dit aan bod komen in een andere post op het forum, U eerlijkheidshalve misschien nog gelijk geven ook.