Wij huren sinds 1 jaar een appartement met ingebouwde keuken. Toen we hier kwamen wonen, heb ik de verhuurder even bij de arm genomen en gevraagd hoe het zat met het fornuis(vriendelijk weliswaar

). De platen waren oud en versleten, was in het midden heel wat roest op te zien. Haar antwoord: "Ze werken nog goed, moest het zijn, dat ze stuk gaan, hou me dan op de hoogte, dan plaatsen we wel nieuwe". Nu een jaar later, klamp ik haar terug aan. Vermits ik elke dag kook, is het van kwaad naar erger gegaan, en nu zijn ze echt goed versleten. Toen ik echter vroeg achter een nieuw, zei ze me, dat ik geen nieuw kreeg, en dat als wij het appartement verlaten en indien de kookplaten zo zouden uitzien, dat ze daar kosten gingen op verhalen bij ons. Ook onze deurbel werkt niet, en dit zou ook voor ons zijn? (algemene parlofoon gebouw). Het zijn helemaal geen aangename verhuurders, moeien zich overal mee, en gaan roddels over ons rondbazuinen tegen de medebewoners in het gebouw. We zijn het beu, maar we staan blok. Hebben een huurcontract van 9 jaar dus kunnen hier niet zomaar weg.. Iemand raad?
Dankje