Wij huren sinds kort een HOB met tuin in Kallo. Nu onlangs merkte ik dat als ik aan de pc kwam dat ik stroomstoten kreeg (en nog geen klein beetje), nadat men vriend het ff onderzocht merkte hij dat het stopcontact dus ook stroom afgaf (niet alleen de pc maar dat ganse stopcontactding). Moeten wij de huisbaas verwittigen en dat hij dan een elentrieker stuurt of laten wij ernaar kijken en dat hij dan de huisbaas de rekening stuurt of moeten wij voor alles opdraaien?
Dan is er nog de boiler, een oud ding denk ik want er zit al een roestvlek op onderaan, er kan maar 1 persoon een douche nemen van max. 15 min. dan is al het warm water op , en zelfs niks meer om de afwas te doen en moeten we wachten tot de dag erna om weer warm water te hebben.
Nu die boiler is maar 80 L. Kunnen wij de huisbaas vragen om een grotere boiler te zetten omdat die ontoereikend is of is dit een kost dat we zelf moeten dragen?
Het is zo'n huisbaas van alles mag niet teveel kosten - ondanks we 650 € huur betalen - een oud killig huis met maar 2 gaskachels (kkn & living), boven is er zelfs niks verwarming (zouden ze moeten verplichten vind ik), zelfs niet in de badkamer en er staat een zielig ouderwets 'zitbad", om dan nog niet te spreken van de armzalige "keuken" dat er staat maar ja, wat doe je eraan

groetjes,