ja deze hal gaat over de gemeenschappelijke hal.heeft U het over de hal als in gemeenschappelijke delen of de hal in het appartement zelf?
Indien het de hal is langswaar iedereen passeert kan hij U hierover niet aanspreken.
Zeer geapprecieerd als je wat meer informatie zou kunnen verschaffen, dan kunnen we ook nauwkeuriger reageren.
beste,diefstal van sleutels - hoe en waar zou u die gestolen hebben ??
bedankt ik ga hier zeker eens contact mee opnemen en ik hou jullie zeker op de hoogte.hehehe,
ff serieus nog. Uiteindelijk probeert die vent mensen te raken en gemoedsrust is in mijn ogen een zeer kostbaar dingetje.
Wou je nog deze link bezorgen:
http://www.vob-vzw.be/HB/Adressen/tabid/68/Default.aspx
dit is de website van de huurdersbond, op de pagina hierboven vind je via het menu aan de linkerkant alle adressen en telefoonnummers terug waar je hen kan bezoeken of contacteren in alle provincies. Het loont altijd de moeite hen eens te contacteren of er op de koffie gaan.
Kleine tip: zet alles wat je wil vragen op papier. Maak een kort rapport van je probleem en neem beide mee. dan kunnen die mensen onmiddelijk je gerichte vragen stellen en jouw vragen zo correct mogelijk beantwoorden.
Laat ons hier op het forum ook weten wat je hebt gedaan en wat het resultaat is. Daarmee help je niet alleen de mensen die hier trachten anderen te helpen om hun antwoorden gerichter te maken doch ga je gebruikers die naar hier komen in een aantal gevallen reeds een oplossing bieden vooraleer ze hun vragen gesteld hebben en dat is toch uiteindelijk de bedoeling he? Anderen helpen door gezamenlijke ervaringen.
Alles mooi bijhouden. Probeer in het vervolg telkens jouw antwoorden aan hem via aangetekend schrijven te doen. Refereer in je antwoorden steeds naar zijn argumenten. Op deze wijze bouw je een bewijslast op. Het feit dat hij je op een discriminerende wijze verplicht nieuwe huurders te zoeken is zeer sterk. (centrum voor discriminatie en gelijke kansen zal deze brief zeer interessant vinden..)beste,diefstal van sleutels - hoe en waar zou u die gestolen hebben ??
ik zou die gewoon van zijn deur hebben gehaald ja inderdaad hele rare situatie.
politie geloofd hem ook niet hoor.
neen heb de waarborg cash gegeven staat niet op een bank maar hij heeft wel een brief gemaakt waarop hij bevestigd dat ik die betaald heb.
hij heeft me een uurtje geleden nog gebeld om te zeggen dat als die hal niet opnieuw word geverfd ik mijn borg niet terug zie.
ik heb hem gezegt dat die maar doet en dat ik dan verdere stappen zal ondernemen.
ook als ik nieuwe huurders zocht mocht het niet eender wie zijn dat kwam kijken, zo mochten er geen vreemden het huren geen mannen alleen een koppel ook liever niet maar dat zou eventueel nog mogen het liefste had hij enkel en alleen een vrouw...
ik heb hiervan bewijzen dat staat in een aangetekende brief van hem en ook nog is op mijn voice mail...
dat het maar snel 23 februari is dat ik hier weg ben want ik word hier compleet zot!!!