Handelshuur

fgh
Topic Starter

Handelshuur

#1 , 06 aug 2010 22:31

Goede avond,
Kan er iemand mij vertellen wanneer een handelspand door de eigenaar kan verhuurd worden wanneer de huurder werd uitgedreven door een vonnis dat bij voorbaat uitvoerbaar is en de huurder beroep heeft aangetekend.
Dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float

#2 , 07 aug 2010 08:09

Als je veilig wil spelen, pas als de procedure is afgelopen.
Als je heel zeker bent van je zaak, dan zou je dat nu al kunnen overwegen.

fgh
Topic Starter

#3 , 10 aug 2010 14:55

Hij stelde de installaties die hij uitbatte in comformiteit. Bij de uitvoering van deze werken werd ik niet geraadpleegd. Hij deelde mee dat het leefmilieu heeft gedwongen om dit te doen voor de verder uitbating. De overeenkomst werd stopgezet omdat de huurder achterstond met de huur.
Dank! :|

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 aug 2010 15:47

Als je voor elk nieuw stukje informatie in je probleem een nieuw topic gaat beginnen, dan gaat geen (lui) mens (zoals ik) meer kunnen volgen waar je het over hebt.

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 aug 2010 16:27

gewoon linksboven op "nieuw antwoord" klikken ipv op "nieuw onderwerp"

Vandebos

#6 , 10 aug 2010 16:50

Threads samengevoegd.

float

#7 , 10 aug 2010 17:38

Hij stelde de installaties die hij uitbatte in comformiteit. Bij de uitvoering van deze werken werd ik niet geraadpleegd. Hij deelde mee dat het leefmilieu heeft gedwongen om dit te doen voor de verder uitbating. De overeenkomst werd stopgezet omdat de huurder achterstond met de huur.
Dank! :|
De huurovereenkomst is dus ontbonden door de rechtbank. Klopt?

Terug naar “Huren”