allerlei kosten in het huurcontract

intichakra
Topic Starter

allerlei kosten in het huurcontract

#1 , 15 feb 2011 17:56

Is het wettelijk dat een verhuurder allerlei kosten in het huurcontract zet, of zijn hier bepaalde limieten op?

bv. hij doet zelf de plaatsbeschrijving en vraagt hier 100 euro voor, hij gaat zelf de gordijnen wassen als we weggaan en vraagt hier 150 euro voor (we mogen dat niet zelf doen), enz...

Of is het zo dat als je dit contract tekent dat je er sowieso aan verbonden bent (wat er ook instaat)?

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 15 feb 2011 17:59

Als u zich hiertoe akkoord hebt verklaard bent u er normaliter aan gebonden.

Akuma

#3 , 16 feb 2011 09:20

Is het wettelijk dat een verhuurder allerlei kosten in het huurcontract zet, of zijn hier bepaalde limieten op?

bv. hij doet zelf de plaatsbeschrijving en vraagt hier 100 euro voor, hij gaat zelf de gordijnen wassen als we weggaan en vraagt hier 150 euro voor (we mogen dat niet zelf doen), enz...

Of is het zo dat als je dit contract tekent dat je er sowieso aan verbonden bent (wat er ook instaat)?

Mvg
150 euro voor gordijnen te wassen? :shock: :roll:

Breng ze maar naar mij,ik doe ze wel voor 75 euro?Dat het in het contract staat zorgt er voor dat je er aan verbonden bent,maar ik kan me niet voorstellen dat er geen limiet op staat;iedereen weet dat 150 euro voor gordijnen te wassen dikke onzin is.

Reclame

Vandebos

#4 , 16 feb 2011 10:18

Bezint eer ge begint.

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 feb 2011 11:45

iedereen weet dat 150 euro voor gordijnen te wassen dikke onzin is.
Wie weet woont poster wel in een huis met wel 100 vensters :lol:

Terug naar “Huren”