het contract zal getekend worden op 26 feb 2011, met ingang van 1 april 2011
nu heb ik een probleem
Hieruit maak ik op dat ik opmerkingen of reserves kan melden tot 21 maart 2011. Maar dan heb ik nog niets kunnen testen aangezien ik er nog niet woon.Partijen zijn niet kunnen overgaan tot de controle van het goed functioneren van de verschillende uitrustingen zoals; elektriciteit, sanitair, ventilatie, afvoerleidingen, verwarmingsinstallatie, leidingen, kokers, waterputten, rioleringen, TV. , RTT. , Deurtelefoon, videofonie, elektrische huishoudapparaten in de keuken enz. Behoudens anders vermeldt in de hiernavolgende beschrijving.
Deze uitrustingen zullen beschouwd worden als zijnde in normale staat van goed gebruik, indien één maand na deze plaatsbeschrijving, de huurder geen enkele opmerking, of reserve in verband ermede heeft geformuleerd, signalering die verplicht per aangetekend schrijven moet overgemaakt worden aan de eigenaar en vervolgens vastgesteld door beide partijen ter plaatse. De vaststellingen hieromtrent zullen het voorwerp uitmaken van een afzonderlijk geschrift.
Ik heb gevraagd om dit aan te passen, maar er is nog geen redelijke tijd voorbij gegaan om hiervan reeds reactie te hebben gehad. Stel dat ze weigeren om de periode van opmerking en reserves te verlengen, is het dan voldoende om een aangetekend schrijven te sturen voor 21 maart om te melden dat ik helemaal nog geen zekerheid kan hebben over de goede werking van de uitrusting? en in dit schrijven dan een maand extra te vragen?
Of kan ik dan eventueel toch nog discussie hebben met de verhuurder over de werking en aansprakelijkheid van beide partijen moest er iets niet deftig werken (ervanuitgaande dat ik wel degelijk meld binnen die extra maand dat er iets niet goed werkt)