Een paar vragen
Sinds januari 2010 huur ik een huis samen met vriendin van haar ouders. Dit is een gemeubeld huis met een contract van 3,6,9 jaar en is geregistreerd met foto's en alles.
Wij hebben nooit huur betaald en er ook heel weinig verbleven, dit was een oplossing voor haar schulden.
Op 6 februari van 2011 vertrekt zij samen met de 2 kindjes. Ik heb dit in een verslag laten zetten door politie.
Op 8 maart krijg ik een dading van haar ouders met de vraag om het huis onmiddelijk te verlaten en dat dochter de huurovereenkomst verder gaat naleven. Ik kreeg van hun al een getekend exemplaar maar heb zelf niet getekend wilde eerst informatie van mijn advocaat.
Deze raade mij aan om voorlopig niet te tekenen om een drukkingsmiddel te hebben voor de kinderen te kunnen zien, dit is ook een gevecht van haar kant, heb ze sinds februari niet meer mogen zien. Dit gaat nu naar kortgeding dus dat probleem opgelost.
Sinds half maart heeft zij ook haar domicilie er weggehaald.
Nu komen mijn vragen, sinds februari ook bijna geen post meer gehad zij (ouders en vriendin) gaan regelmatig naar daar en waar mijn post dan is? Nu heb ik ook vernomen dat zij er regelmatig het weekend doorbrengen, op dit moment zijn ze trouwens ook daar aanwezig.
Zij heeft mij ook gezegd dat ze naar politie is geweest om laten vast te stellen dat ik er niet meer woon heb ook geen sleutel meer. Nu de huurovereenkomst is er nog mijn domicilie staat er ook nog, kunnen of mogen zij dit zomaar? En gaat de rechter niet beslissen wie er in het huis mag gaan wonen met de kinderen?
En kan ik hier iets aan doen zij houden post achter, gaan maar op weekend daar. En als ik nu iets onderneem kunnen zij dan alle huur van 2010 ook nog vragen aan mij? Heb die dading en zij hebben nooit een brief of iets gestuurd ivm de huur.
Ben moegetergt door heel de situatie met dit en de kinderen alle hulp meer dan welkom.