plaatsbeschrijving bij opzegging

vincentjanssens
Topic Starter

plaatsbeschrijving bij opzegging

#1 , 26 apr 2011 18:58

hallo,

ik zal maar met de deur in huis vallen, ik heb net mijn opzeg gedaan van men studio, en mijn huisbaas doet nogal moeilijk over gaten de ik heb geboord om planken omhoog te houden, en nog enkele "prullen" maar de boorgaten gaan me net iets te ver , de sindicus dus vraagt me 8euro per gat eigenlijk en men vraag was uiteindelijk is daar een wet voor die bepaald hoeveel een huisbaas kan vragen voor bepaalde "herstellingen" ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 26 apr 2011 19:39

Neen, er is natuurlijk niets dat u verhindert om zelf die gaten op een propere wijze dicht te maken.

vincentjanssens
Topic Starter

#3 , 27 apr 2011 08:20

heb ik ook gevraagd om deze te doen maar dit was te laat volgens hem, en moest ik 8euro per boorgat vragen en dit vind ik toch net erover

Reclame

Vandebos

#4 , 27 apr 2011 09:37

U bent reeds uit het pand? De opzeg is reeds ten einde?

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 apr 2011 15:30

Het is natuurlijk niet alleen het dichten van de gaten dat geld kost. Ook het retoucheren van de schilderwerken.

Vandebos

#6 , 27 apr 2011 15:43

Bij mijn weten zal een waardering door een aangesteld expert beduidend lager uitvallen...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#7 , 27 apr 2011 22:44

in en vonnis vredegerecht Borgerhout was het voldoende de gaten te dichten, van (her)schilderen was er totaal geen sprake ... het moest wel goed gedaan worden dus een gladde muur.
Een 'eiken' deur met een kras op vraag eigenaar nieuwe deur ... expert ofwel opvullen en in de was zetten ofwel 20 Fr... wel die heeft hij gekregen.
Hij vroeg ook een nieuwe vloerbekleding gezien de vlekken ( was kine praktijk) ... alleen was de vloerbekleding van de huurder... dus die werd verwijderd.

Terug naar “Huren”