Beste JohnD, ik bedoelde deze expert en eigenaar wanneer ik sprak van een bunch of crooks. De problemen met de plaatsbeschrijving zijn hier al uitvoerig besproken geweest, en ik ben voor de vrederechter geweest en heb verloren... Ik kon me geen advokaat veroorloven. Feit is dat bij de ingaande plaatsbeschrijving ik een lijst heb toegevoegd met mijn commentaar, en hierop getekend, niet op de plaatsbeschrijving van de expert, wel verwezen naar die bijlage. Bij de uitgaande plaatsbeschrijving is zowat alles wat ik vermeld had in die bijlage opgeschreven als schade... De expert in kwestie staat bekend als een crook (bevestigd door huurdersbond leuven), en de eigenaars bij alle vorige huurders ook. 3 dossiers bij Wonen Vlaanderen van het appartement waar ik in gewoond heb. De eigenaar is "moeilijke" huurders beu (tja, wie wil nu in een schimmelappartement wonen...) en verkoopt het gebouw nu. Dat is mijn enige troost, dat hij nu maandenlang een leegstaand gebouw heeft en dus geen inkomsten.
In elk geval, ik heb geen zin om zomaar extra te betalen aan de expert. Ben trouwens om hem te ambteren in schijven aan het betalen

Tussen haakjes, ik ben zelf ook verhuurder geweest, dus ik heb ook al aan beide kanten gestaan. Maar ik ben altijd eerlijk geweest.