Hallo
Ik heb een huurcontract voor 3 jaar afgesloten bij een immobilienkantoor. De opzeg is ingegaan 1 mei en zal eindigen 1 augustus.
Dit is met een aangetekend schrijven verstuurd.
Nu zijn er in dit pand problemen met water (druk valt weg als de andere buren water nemen etc). Ik vraag mij af of zij heel de boel kunnen vernieuwen op mijn kosten. Ik heb geen enkel gaatje geboord e.d. Alleen rookte ik wel binnen.
Ik weet dat de huisbaas geen gemakkelijke is (had dit al gemeld en ze zei dat ik mijn plan moest trekken)
Ok, ik ga met de deur in huis vallen nu. Is het mogelijk dat zij mijn borg niet zouden teruggeven door dat zij heel die boel zouden vernieuwen?
Ik werd helaas ook veel gepest (een eenzaat en kluizenaar geworden en zit zonder werk, geen familie, vrienden of vriendin etc ) uitgelachen enzo. De geburen namen mijn post en sloten met plezier mijn water af als zij water nodig hadden. (Als je onder de douche stond was dit erg vervelend. Je zou kunnen zeggen dat ik de dorpsidioot ben ofzo :s).
Normaal gezien zou ik toch een bord aan mijn ruit moeten hangen met "Te Huur" erop maar heb nog niets gehoord van dat immobilienkantoor, dus daarom denk ik dat ze die boel gaan vernieuwen op mijn kosten.
Als laatste vraag, kan ik anders een andere huurder zoeken die op 1 augustus hier zou intrekken (ipv immo?)
Alvast bedankt, mijn excuses als de vragen wat raar gesteld zijn.
Groeten!