Huurster betaald niet en zet ander slot op de deur.

Dori
Topic Starter

Huurster betaald niet en zet ander slot op de deur.

#1 , 08 sep 2012 09:42

Mijn huurster heeft ander slot opgezet,zodat ik niet binnen kan. Ze negeert elke oproep aan de deur of via haar telefoon.Ze heeft 2 maand niet betaald. Ze reageert niet op mijn schrijven. Het huis staat te koop en ik kan er niet binnen met eventuele kopers. Wat moet ik doen??Mag ik binnen breken en ander slot opzetten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 08 sep 2012 10:14

Neen, u zal de huurster middels een verzoekschrift art 1344bis ev Ger.W. Voor het vredegerecht dienen te dagen om onmiddellijke uitzetting wegens wanbetaling te verzoeken en tussentijds huurster te laten veroordelen tot een dwangsom van €500 per bezoek van potentiële kopers dat zij verhindert tijdens de afgesproken uren. Verzoek tevens de vrederechter drie periodes van twee uur vast te leggen waarop zij aanwezig moet zijn om kandidaten het pand te laten bezoeken. Bv woensdag en vrijdag van 18.00 tot 20.00 en zaterdag van 14.00 tot 16.00.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 sep 2012 22:12

Maar een ander slot mag ze plaatsen u mag niet binnen zonder haar toestemming.

Reclame

Terug naar “Huren”