oneerlijke makelaar ?

Vivian
Topic Starter

oneerlijke makelaar ?

#1 , 09 jul 2007 09:56

Ik zal in kort het probleem trachten uit te leggen.

Huur volgens wettelijke regels opgezegd. Vraag aan makelaar (die behartigt voor eigenaar) om het pand samen na te checken. Had geen tijd en moest sleutel afgeven. Later email ontvangen met opsomming van problemen (niet goed genoeg gepoetst, teveel kalkaanslag, gezakte klinkers in garage, lekkende (oude) kraan etc. met vraag om dit te verhelpen. Sleutel terug gaan halen en alles terug grondig gepoetst, behalve nieuwe kraan en klinkers. Het is 'n oud huis en volgens mij is 'n oude kraan bij lekkage (reeds van begin) te vervangen door eigenaar alsook klinkers vermits de oorzaak hiervan toch 'n te zachte ondergrond is.
Sleutel terug gaan afgeven. Twee maand later email ontvangen om X Euro af te houden van waarborg voor te vervangen kraan en opnieuw leggen van klinkers in garage alsook nazicht van verwarming, welke door ons 1 maand v??r verlaten huis reeds werd gedaan. Alsook 550 Euro te betalen voor plaatsbeschrijving (inclusief BTW) welke we tot hier toe, 2 maand na laatste email nog niet hebben ontvangen.
Het is 'n oud huis waar we maar ??n jaar hebben gewoond.

Kan dit alles zo maar gebeuren, we hebben alles betaald doch dit ligt op mijn lever en ik vermoed zelfs dat de werken nooit zijn gebeurd. Het huis werd terug verhuurd/verkocht(?) ??n maand na ons vertrek.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
koen999

#2 , 09 jul 2007 10:12

als ik het goed begrijp werd er geen gezamenlijke plaatsbeschrijving opgemaakt?

Reclame

Terug naar “Huren”