. Ik zou hem zeggen dat je 2 dagen OP ZIJN KOSTEN op hotel gaat.
U bent veel te goed Mava105. Volgende maand staat hier een post
Teller verzegeld wat nu?
Laat die verhuurder nu zijn eigendom eens in orde stellen. Dit is geen handelspand dat open moet blijven. De verhuurder moet de nodige werken veilig kunnen uitvoeren. Volgende week is er weer school zal de huurder dan wel de toelating voor de werken geven? Dan zal het wel zijn van sorry hoor maar ik moet deze week werken en ik laat niemand binnen als ik niet thuis ben. ( Heb honderden elektrische installaties vernieuwd in zowel handelsdeel als privaat woning, en heb nooit één huurder die er nog woonde langer dan 8 uur zonder stroom gezet.) Hoeveel keer heeft u baas de hotelkosten betaald van die mensen? Een oplossing vinden voor de kinderen moet niet zo moeilijk zijn. , Oma, sportkamp, opvang,
Art. 1724 van het Burgerlijk wetboek zegt waarop je recht hebt, en welke herstellingen je moet toestaan. En ik denk niet dat je die herstelling kan uitstellen tot het einde van de huur. Moest ik verhuurder zijn zou ik zeker niet overwegen om nog andere verbeteringswerken in die woning uit te voeren. Verder zou ik in mijn agenda de opzeg al inboeken.