gaten opvullen uitgaande plaatsbeschrijving

amadeus
Topic Starter

gaten opvullen uitgaande plaatsbeschrijving

#1 , 05 aug 2014 22:29

In mijn intredende plaatsbeschrijving staat voor de woonkamer volgende:

Muren: geschilderd, verschillende gaten en opgevulde gaatjes in de muur; er zijn ook kleine stu1ges pleister en verf van de muur; ook gaten dicht gemaakt boven de ramen van eerder gehangen roedes of rails van gordijnen.

Mag ik er vanuit gaan dat gaten die ik heb gemaakt in de muur van de woonkamer dus niet moeten gedicht worden daar algemeen in de plaatsbeschrijving dit vermeld staat?

En wat als er niets van gaten vermeld staat, dan moeten deze wel gedicht worden maar niet overschilderd?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 05 aug 2014 22:58

Als je discussie wilt vermijden stop je de gaatjes toe... dat half uurtje werk kan je veel ellende en wachten op de vrijgave van de borg opleveren.

KJ86

#3 , 06 aug 2014 14:01

Je kan ook eens vragen aan de verhuurder hoe hij het wilt. Ik heb liever dat de huurder de haken laten hangen. De volgende huurder kan dan gewoon zijn schilderijen of foto's op dezelfde plek aan de muur hangen.

Reclame

bosprocureur

#4 , 06 aug 2014 15:10

Je kan ook eens vragen aan de verhuurder hoe hij het wilt. Ik heb liever dat de huurder de haken laten hangen. De volgende huurder kan dan gewoon zijn schilderijen of foto's op dezelfde plek aan de muur hangen.
Ik kan niet anders dan dat beamen. Kost het minste werk, en valt niet op (als die haken zorgvuldig geplaatst zijn tenminste)

Terug naar “Huren”