Gebreken appartement
Geplaatst: 06 jan 2015 08:28
Beste,
Ik huur sinds 5 jaar een appartement. Sinds oktober 2013 werkt de parlofoon niet meer naar behoren. Blijkbaar heeft iemand van de medehuurders de parlofoon bekabeling in de war gebracht door zelf een reparatie te doen. Dit sleept nu al lang aan en de huurbaas heeft reeds stappen ondernomen maar het is dus nog altijd niet in orde. De laatste update 2 maand geleden was dat er een nieuwe parlofoon ging komen.
Eind november was er geen druk meer op ons warm water. Een technieker van de firma is meerdere malen langs geweest maar kon door de ouderdom van de ketel dit probleem niet dadelijk oplossen en heeft heel wat stukken moeten bestellen. Vorige week is dit probleem pas opgelost waardoor wij bijna 2 maanden zonder warm water zaten.
Mijn vraag naar jullie: kan ik hiervoor geld terugvorderen van de huurbaas?
Mvg,
Jan
Ik huur sinds 5 jaar een appartement. Sinds oktober 2013 werkt de parlofoon niet meer naar behoren. Blijkbaar heeft iemand van de medehuurders de parlofoon bekabeling in de war gebracht door zelf een reparatie te doen. Dit sleept nu al lang aan en de huurbaas heeft reeds stappen ondernomen maar het is dus nog altijd niet in orde. De laatste update 2 maand geleden was dat er een nieuwe parlofoon ging komen.
Eind november was er geen druk meer op ons warm water. Een technieker van de firma is meerdere malen langs geweest maar kon door de ouderdom van de ketel dit probleem niet dadelijk oplossen en heeft heel wat stukken moeten bestellen. Vorige week is dit probleem pas opgelost waardoor wij bijna 2 maanden zonder warm water zaten.
Mijn vraag naar jullie: kan ik hiervoor geld terugvorderen van de huurbaas?
Mvg,
Jan