Water in de kelder

Bacchus
Topic Starter

Water in de kelder

#1 , 16 sep 2007 12:49

Ik huur een appartement in een blok waarbij een syndicus actief is. Buiten het apprtement zelf huur ik nog in de gemeenschappelijke kelderverdieping een open autostaanplaats en een afgesloten berging van dezelfde verhuurder. Enige tijd geleden bleek deze berging plots gedeeltelijk onder water te staan. Samen met de verhuurder hebben wij dit nogmaals vastgesteld en heb ik de volledige inhoud van de berging verplaatst naar de open autostaanplaats zodat mijn inboedel zeker niet verder kon beschadigd worden. De verhuurder heeft de oorspronkelijke algemene aannemer ingelicht die zich van de situatie vergewist heeft en die op zijn beurt de oorspronkelijke aannemer van de kelderwerken heeft ingelicht om de schade te komen herstellen. Dit is ondertussen een week geleden en ik ben nog steeds zonder nieuws. Wel is mijn kelder nog steeds niet bruikbaar en staat mijn "kelder"-inboedel nog steeds op mijn parkeerplaats. Dit zowel tot mijn ergernis als tot de ergernis van de medebewoners die niet gediend zijn met de uitstalling van mijn inboedel op één van de parkeerplaatsen.
Wat te doen ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”