Opzeg huur

BertGios
Topic Starter

Opzeg huur

#1 , 09 feb 2015 21:26

Beste,

Wij hebben op 28/01/2015 onze sleutel terug aan de huurbaas gegeven en de meter standen opgenomen.

Toen hebben wij ook met de huurbaas de woning grondig doorlopen of er gebreken waren.
Op dat moment was volgens de huurbaas alles in orde op 1 ding na en daar had ik geen problemen mee.

Nu enkele dagen later stuurt zij een sms dat er meerdere gebreken zijn waar wij geen weet van hebben.
Is dit nog rechtsgeldig dat dit gebeurt na 3 dagen terwijl er op de dag van afgifte sleutel geen opmerkingen waren.

Er staat hier niets van op papier dat alles in orde is of dat er gebreken zijn bij afgifte sleutel.
In de sms had zij vermeld dat zij alles nog op e-mail ging zetten maar we hebben nog niets vernomen en nog steeds geen waarborg terug gekregen.

Heb ik ook recht om 3 dagen huur terug te vragen omdat wij betaald hebben voor een volledige maand en deze niet benut hebben?

Wat is het beste advies bij deze situatie?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 feb 2015 21:28

Is de uitgaande plaatsbeschrijving getekend door haar?

asperger
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 feb 2015 21:47

Zonder geschrift kunt u niets bewijzen.
Kunt u bewijzen dat de sleutel werd teruggegeven?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

sloeberken

#4 , 09 feb 2015 23:23

Was er een ingaande en uitgaande plaatsbeschrijving, zijn deze door beiden ondertekend en heeft elk een exemplaar.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

BertGios
Topic Starter

#5 , 10 feb 2015 07:24

Er is geen uitgaande plaatsbeschrijving gemaakt.
Ze vertelde mij dat er problemen Waren met Haaretz pc

Terug naar “Huren”