Hallo,
Bezichtiging appartement eind oktober. Eind oktober huurwaarborg en 1e maand huur betaald. Huurcontract(is volgens verhuurder geregistreerd) 1/11/14-31/10/17. Na verhuis op 8 nov, 5 weken met onvoldoende verwarming dienen te wonen met 2 kinderen. 12 December werd kachel geïnstalleerd voor gebruik met foutmeldingen en rook in de leefruimte sindsdien. 1e ingebrekestelling door advo1 in januari. Mijn voorwaarden zijn waarborg volledig terug en volledig schadeloos gesteld worden van pb, opkuis(300€) en event. huurherstellingen.
Kladpapier onder druk moeten ondertekenen eind januari. Juridisch advies ingewonnen 2 dagen nadien. Advo2 aangsteld rond februari - maart. Ik heb het helemaal gehad. Heb appartement toegewezen gekregen dus ik verhuis. Verhuurder is op de hoogte via AS. Kan ik dit contract absoluut nietig laten verklaren aangezien verhuurder pas eind oktober of november aangegaan is tot aanschaf kachel? contract met bedrijf is van 2 dec 14 en 5 jaar geldig. Leveringstijd was 4 weken. Hopelijk kan iemand mij helpen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Bedankt