Al 5 dagen zonder warm water terwijl betaald
Geplaatst: 30 mei 2015 13:00
Beste,
Ik sta op het punt te verhuizen uit mijn appartement maar zit nog met een zeer vervelend probleem.
Reeds voor 5 dagen hebben wij hier geen warm water terwijl wij steeds alles betaald hebben (dit is niet de eerste keer).
Verhuurder zegt dat de syndicus dit moet regelen terwijl de syndicus zegt dat mijn eigenaars hun rekening maar moeten betalen (zitten blijkbaar al 15 000 euro in de schulden omtrent mazoet). Deze eigenaars zijn trouwens niet de enige van deze blok dus er zijn nog anderen die hiervan ook onder lijden.
Ik probeer de syndicus ervan te overtuigen dat hiervan werk moet gemaakt worden en ik niet de dupe mag zijn van deze hele situatie.
Echter, de syndicus doet uit de hoogte, is arrogant, en trekt zich hier niets van aan.
Mazout zou gisteren zijn bijgevuld maar nu is de filter verstopt...
Wanneer ik probeer aan te dringen voor hiervan een prioriteit te maken krijg ik simpelweg het antwoord "dat is mijn probleem niet".
Wat kan ik hieraan doen? Ik ben razende omtrent deze situatie zowel op mijn verhuurders als op de syndicus die mij behandelt alsof ik een voorwerp ben.
Is er een basisrecht ontnomen van mij?
Moeten die tanks niet steeds tijdig aangevuld worden zodat een lege tank niet kan gebeuren?
Ik sta op het punt te verhuizen uit mijn appartement maar zit nog met een zeer vervelend probleem.
Reeds voor 5 dagen hebben wij hier geen warm water terwijl wij steeds alles betaald hebben (dit is niet de eerste keer).
Verhuurder zegt dat de syndicus dit moet regelen terwijl de syndicus zegt dat mijn eigenaars hun rekening maar moeten betalen (zitten blijkbaar al 15 000 euro in de schulden omtrent mazoet). Deze eigenaars zijn trouwens niet de enige van deze blok dus er zijn nog anderen die hiervan ook onder lijden.
Ik probeer de syndicus ervan te overtuigen dat hiervan werk moet gemaakt worden en ik niet de dupe mag zijn van deze hele situatie.
Echter, de syndicus doet uit de hoogte, is arrogant, en trekt zich hier niets van aan.
Mazout zou gisteren zijn bijgevuld maar nu is de filter verstopt...
Wanneer ik probeer aan te dringen voor hiervan een prioriteit te maken krijg ik simpelweg het antwoord "dat is mijn probleem niet".
Wat kan ik hieraan doen? Ik ben razende omtrent deze situatie zowel op mijn verhuurders als op de syndicus die mij behandelt alsof ik een voorwerp ben.
Is er een basisrecht ontnomen van mij?
Moeten die tanks niet steeds tijdig aangevuld worden zodat een lege tank niet kan gebeuren?