samenwonen

Darliiien
Topic Starter

samenwonen

#1 , 11 aug 2015 23:39

Hallo
Na heel wat problemen, weer eentje erbij.
Normaal gezien zouden mijn vriend en ik half augustus ons appartement kunnen betreden, maar helaas, door enkele problemen is de datum weer verzet. het zal nu pas voor eind september, begin oktober gaan zijn.
Ok, nog maar is de huidige huisbaas van mijn vriend (hij woont alleen op een appartement) aangesproken voor eventueel verlenging van de opzeg, en inderdaad gekregen met op papier als einddatum: 'zelf door te geven, wegens uitstel intrek nieuw appartement'
hebben al het geluk dat de eigenaars het willen verkopen als mijn vriend eruit is.
Maar nu is het grootste probleem, ik woon nig thuis, bij mijn ouders, maar kan hier niet lang meer blijven (onhoudbare situatie door privé-problemen)
ik zou dus nu graag bij mijn vriend intrkken tot we ins apartementje kunnen. maar de vraag is, moeten we dit doorgeven aan de huisbaas (spreken over een 3-slaapkamer appartment met een woonoppervlakte van 72m²), want dit zijn nogal lastige mensen als op het zulke dingen neerkomt. En als we het moeten doorgeven, kan de huisbaas dit verbieden? (zij heeft namelijk nogal een pik op mij)

alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 12 aug 2015 00:12

U hoeft dat niet mede te delen.
Huisbaas kan dat niet verbieden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Huren”