heb hem net mijn antwoord gestuurd dat ik een bewijs zal moeten hebben waar er duidelijk instaat dat ik de lampen moest achterlaten.Vragen staat vrij.... Is toegelaten.
Maar als er geen lampen in de plaatsbeschrijving staan, heeft hij geen poot om op te staan.
Ik hoop dat u het voorzichtiger hebt geformuleerd en duidelijk hebt vermeld dat er geen lampen aanwezig waren toen u het goed betrok. Voor de rest heeft de verhuurder bij afwezigheid van plaatsbeschrijving bij intrede geen poot om op te staan. Maar om als puntje bij paaltje komt voor een paar lampen naar de vrederechter te trekken..... Schrijf eventueel een brief waarin u herhaalt dat er geen lampen waren en u niets verschuldigd bent maar bij wijze van geste en om procedures te vermijden gerust een paar peertjes wil overhandigen, in ruil voor vrijgave van de huurwaarborg.
heb hem net mijn antwoord gestuurd dat ik een bewijs zal moeten hebben waar er duidelijk instaat dat ik de lampen moest achterlaten.
Voorlopig ben ik op zijn antwoord aan het wachten.
de vrijgave is ondertekend maar in de bank zeggen ze dat hij de zijn akkord nog telefonisch moet bevestigen.... een rare situatie...
Ik laat jullie wete wat zijn reactie zal zijn.
bedankt voor jullie feedback en advies!
dat klopt, ik zoek gewoon de waarheid. ik heb tegen hem ook gezegd een paar lampen kopen is geen probleem maar ik wil zeker zijn dat het zo moet.Waren er lampen aanwezig toen je de woning betrok, denk niet dat die paar lampen de moeite zijn, om daarvoor een procedure te starten voor u waarborg terug te krijgen.