Einde contract

Cranberries2@msn.com
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Einde contract

#1 , 31 dec 2017 12:44

Wij hebben opzeg gekregen daar de kleinzoon de woning wilt betreden ,maar hebben de huisbaas daarvoor meerdere malen aangemaand aangetekend dat zijn woning niet voldoet volgens de wettelijke normen ;schimmel ;vocht .Hebben expert laten komen grondvocht geen isolatie . Bij uitreden hebben we rond geweest voor de plaatsbeschrijving maar wilt ons dingen laten betalen die door ons niet zijn aangebracht die waren er al van tevoren en een frigo die er in zat maar kapot was en hem gevraagd wat te doen en zei je hebt er 1 dus niet nodig van een ander te kopen.Maar het probleem is dat we enkel contact hadden met de huisbaas maar blijkbaar is die woning al over gedragen op de zoon en die was niet aanwezig bij het begin.Ook heb ik geweigerd van die plaatsbeschrijving te ondertekenen bij overdracht van de woning waarop zei weigerden de sleutels in ontvangst te nemen ,heb ze dezelfde dag aangetekend verstuurd maar deze werden ook geweigerd nu wil hij mij laten verder betalen en ik heb de bewijzen .Wilt ook mijn waarborg inhouden .Wat te doen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 dec 2017 12:56

DUBBEL

Reclame

Terug naar “Huren”