Financiele problemen en geluidsoverlast

is lopen in een appartement geluidsoverlast???

ja
50%
2
nee natuurlijk niet
50%
2

Totaal aantal stemmen: 4
Medusa
Topic Starter

Financiele problemen en geluidsoverlast

#1 , 27 feb 2008 12:12

Door een hele zware periode hebben we nu echt moeite onze huur op tijd te betalen het moet eigenlijk de 1e betaald zijn maar word bij ons betaald rond de 10e omdat ik heel veel achterstanden heb opgebouwd wegens ontslag we staan dus nooit een maand achter of zo en toch dreigd de huurbaas ons met uitzetting hij zegt ons ook geluidsoverlast van ons te hebben wij mogen na 23:00 niet meer in het appartement lopen omdat hij dan niet kan slapen hoe wil je dat doen mijn man heeft middagdiensten we hebben nooit een radio of tv luid staan elke dag staat hij boven bij ons voor de deur te vragen waar de huur blijft ik ben bang dat de gemoederen hierover nog eens hoog gaan oplopen en dat willen we voorkomen.
maar heeft hij het recht ons uit te zetten als we nog een paar maanden onze huur pas de 10e betalen????

mvg
Wendy :roll:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke

#2 , 27 feb 2008 20:43

Dag wendy

Ik heb in je poll 'ja' aangeduid omdat ik zelf ervaring heb met het wonen in een gelijkvloers appartement, waarboven de hele kroost (5 kinderen) de godganse dag en avond aan het rondcrossen waren. Dat was allesbehalve aangenaam. Maar er is natuurlijk een groot verschil tussen lopen, stappen, rondcrossen,... Ik kan van hieruit niet oordelen hoe goed jullie appartement geïsoleerd is en hoe luid jullie lopen (met schoenen aan of niet,...) Ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat ik niet meteen 'nee natuurlijk niet' zou antwoorden.

Ik hoop dat jullie tot een gezamenlijke oplossing komen want dit lijkt me inderdaad geen leuke situatie. Puur persoonlijke overwegingen zeggen mij toch ook dat die 9 dagen elke maand voor jullie huisbaas bespreekbaar zouden moeten zijn, maar wie zegt natuurlijk dat hij zelf die centen niet echt broodnodig heeft?

In ieder geval hoop ik dat een goed gesprek hier iets kan oplossen!

Succes!

Reclame

Terug naar “Huren”