#1 , 03 mei 2025 18:41
ik heb een 3 tal jaren geleden(9-3-2022) een pv laten opstellen omwille verschillende bouwovertredingen buur,heb op aanraden raadsman een pv laten opstellen,pv heeft 1jaar blijven liggen op politiebureau zonder dat parket wist dat er een pv (apo)op komst was,na klacht intern toezicht werd de inspecteur op de vingers getikt,waarvan brief van de korpchef met verontschuldigingen,intussen meer dan 3 jaar later heb ik nog altijd niets gehoord?? via via heb ik gehoord dat een reguralisatieaanvraag werd gebeurd,intussen werd meer dan 3 jaar niets meer aan de tuin gesnoeid of gemaaid en is intussen totaal verwilderd,intergemeentelijk hanhavingsambtenaar en dienst milieu,politie zegt allemaal het strafonderzoek is gaande en wij kunnen niets doen,welke optie bestaat er voor mij dat de buurman na 3 jaar zijn tuin onderhoud en ik en mijn andere buren gespaard word van ongedierte,ik ga nu volgende maand expertise krijgen van mijn verzekering rechtsbijstand,als men gaat tussenkomen oud art544 van mijn famiale verzekering,is het eventueel verstandig om vasttellingen te doen door een gerechtsdeurwaarder,wanneer ik nu na meer dan 3 jaar een procedure start bij vredegerecht,en de buurman maait en snoeit enkele dagen vooraf zijn tuin ben ik dan de pineut??