Pagina 1 van 1

afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 19:33
door martine
Geachte,

Bij een groot syndicus bureel hebben wij enkele jaren geleden een kontrakt goedgekeurd waar het volledige beheer van het gebouw en garages in verrekend waren.
Nu heeft men een tijdje de garages niet meer aangerekend.
Doch krijgen we nu van de syndicus een afrekening waar de maanden dat de garages niet werden aangerekend, in de afrekening staan.
Men rekent nu ook de garages apart aan en we zien ook op de rekening dat men om dit recht te zetten een groot bedrag heeft aangerekend.
Moeten wij voor de administratie kosten, zo als zij het noemen ,opdraaien.
Wij kunnen er tenslotte niet aan doen dat zij fouten maken dacht ik.


Hartelijk Dank
MVG

Re: afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 19:41
door roharro
Wat bedoelt u met "administratiekosten"?
De erelonen en bijkomende kosten liggen normaliter vast in het contract dat de VME met de syndicus heeft ondertekend.

Re: afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 20:02
door martine
Wij hebben destijds een kontrakt getekend waar het beheer van het gebouw en de garages inbegrepen waren.
Nu heeft men die in 2014 niet aangerekend het laatste kwartaal en daarom zetten ze dit nu recht en rekenen ze een groot bedrag aan voor de beheers administratie en beheersvergoeding.

Re: afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 20:07
door roharro
Als dat bedrag niet hoger is dan wat contractueel werd bepaald is het ok.
Dan hebt u zelfs gratis krediet gekregen!

Re: afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 20:26
door martine
Ik denk dat het hoger is ,men kan dikwijls niet aan de rekeningen aan uit en als iemand om een uiteenzetting vraagt dan krijg je geen antwoord meer.
Ik zal de andere eigenaars is kontakteren want zo kan het niet voort.
Doch bedankt om uw antwoord, ik hou jullie op de hoogte.

Re: afrekening syndicus

Geplaatst: 09 okt 2015 21:20
door roharro
Heeft jullie rekeningcommissaris dat dan niet gecontroleerd?