Eerst de foto

Het probleem is als volgt. Wij geraken moeilijk op onze parking als alle buren hun auto's parkeren vlak rondom onze parking. De straat is smal en net breed genoeg voor een vrachtwagen om er te rijden zonder auto's te raken (dit geeft je een beeld over de breedte), het wegje dat naar boven gaat is openbare weg maar niet onderhouden en gaat eigenlijk nergens naartoe. Hier zetten vroegere eigenaars van buur 3 hun camionette altijd neer. Parking B2 kan maar één auto staan. Parking B3 heeft langs de kant van parking B2 een garage (deze nooit gebruikt wordt) en plaats voor 2 auto's. Parking B1 vormt niet echt een probleem buiten als buur 4 zijn lange bmw parkeert vlak naast onze parking.
Het probleem is dus dat ik tot op heden aan buur 3 vroeg (als zij bezoek had) of deze persoon even zijn auto kon verzetten zodoende ik achterwaarts op mijn parking kan rijden. Maar nu er verbale agressie en zelfs fysieke agressie heeft plaats gevonden wil ik dit niet meer doen. Zijn er opties wetende dat al de parkings eigenlijk op prive eigendom ligt. Ik moet afdraaien over parking B3 om zonder schade op mijn parking te geraken.
Ik hoop dat hier iemand enig advies heeft wat ik kan en niet kan doen.
Mvg
Zoef