Hoi iedereen,
Ik heb tot 2010 een tijdje lid geweest van een fitness centrum te Gent. wegens verhuis naar het buitenland had het geen nut meer lid te zijn van het fitnesscentrum. Ik belde het centrum op met mijn vraag tot stopzetting, en de persoon aan de lijn verzekerde me dat mijn lidmaatschap opgezegd was, en de kous af was daarmee. Ik moest niet passeren of wat dan ook.. Het lidmaatschap werd direct per telefoon stopgegezet.
Nu zie ik dat er sindsdien toch nog steeds het lidmaatschap bedrag van 20,99 euro afgeschreven wordt.
Deels moet ik zeggen dat ik dit eerder had moeten opmerken. maar een bedrag van 20,99 euro viel maandelijks tussen al de andere overschrijvingen viel niet op, en ik gebruik m´n Belgische bankkaart amper nu ik in het buitenland woon.
Nu ik het opmerkte en het herkende, is dit ondertussen toch wel een bedrag wel een dikke 500 euro.
Ik woon in het buitenland en heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail dat ik hen stuurde.
Heb ik een voet om op te staan aangezien de stopzetting gebeurde via telefoon? Het bewijs zou moeten zijn dat mijn kaart ongeldig gemaakt werd (hoop ik althans), en dat ik na het telefoontje nooit meer langsgekomen ben in de fitness.